Olen ollut ihan kamala blogin pitäjä. Neljään kuukauteen ei mitään merkintöjä! Palasin kuitenkin takaisin. Päivitystauko ei tarkoita, etten olisi tehnyt mitään. Puikot on viuhuneet helteiden jälkeen ahkeraan! 

Kesän aikaan on ehtinyt tapahtua kamalan paljon. Kesäkuussa vaihdoin työpaikkaa ja palasin vanhaan työhöni takaisin. Olin loppukesän todella ihanassa työpaikassa. Ensi viikolla kuitenkin palaan takaisin opiskelijan arkeen. Kesäkuun alussa muutin isompaan asuntoon ja heinäkuussa tänne tuli koiravauva. Arki on työn ja eläinten vuoksi ollut melkoisen touhukasta, ettei blogi ole käynyt juuri mielessä!

Minä ilmottauduin syksyllä alkaville kansalaisopiston virkkauskurssille ja vaateompelukurssille. Lokakuussa ne alkavat ja minua vähän jännittää. Entä, jos minä olen siellä ainoa, joka ei osaa tehdä mitään!?   Odotan kuitenkin innolla mitä kaikkea tulen syksyn aikana oppimaan!

Ihanaa syksyn alkua kaikille! Pitäkää mieli virkeänä ja reippailkaa raikkaassa ulkoilmassa!!